BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 4, 2008

bukanlah diriku...

bukan aku?
mungkin.....
aku membaca...
aku belajar n now aku realise ...
bukanlah diriku...
blur?
yeah...aku realise skarang....
aku bukan insan terbaik untuk dia...
ape perasaan korang...
ade mamat ni...
which is my bestfriend...
that happen to fall in love with me..
but truly...
aku tak de pape feel...
aku memang tak de hati untuk dia...
n now dia sakit....
pastu dalam dia sakit tu still mengharap pada my love...
which i already give to someone else...
n dia keep mention that....
aku tak nak kat die coz die sakit...
stress aku...
da truth is...
aku memang takde hati....
after what happen in my life lately...
aku realise yang parents paling penting....
n ig i am going to be with someone...
that person should be someone my parents like....
n unlucky for him....
my parents tak suke die...
tapi tu la...
aku tetap rasa bersalah...
ernm........



p/s-am I still waiting for my cahaya?
yes.......

1 comments:

Anonymous said...

salammmm
hmm...
ak br tgk blog ko..
tp juz dpt bce da latest..
no tme..hehehe
nex tme ak tgk g ehh..
ur besfren 2 sape??
moroco man??
sakit?
terok ke?
so rite now hv 2 person in ur heart??ek..
r u still luv him??
p/s: cahaya is yours...:)