BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 22, 2008

bulan tarbiyah...

Alhamdulillah Ramadhan telah pun datang menjenguk kita...
bahkan sudah hampir sebulan...
ramadhan ini diharap dapat mentarbiyahku...
n aku rasa sso far Alhamdulillah...
Ramadhan kali ini aku rasa banya k memberiku cabaran....
firstly on 1st Ramadhan...
aku dikejutkan ngan berita ayah aku sakit...
n natijahnya...
aku menangis for da whole nite...
looking at da bright site...
disebabkan tu jugak kau semakin rajin meletakkan dahiku di sejadah di waktu malam...
n aku jugak jadi rajin bermuhasabah...
tapi akhirnya aku demam jugak...
sedeh2
dah la tengah exam...
tapi kan sakit itu penghapus dosa...
after all of diz happens...
aku rase bodoh sebab terlalu memikirkan cinta...
sedangkan ada lots of other thing to be think...
for diz time....enough with all diz ridiculuos things....
i'll be super happy with my family..
n aku belajar untuk bersyukur n menghargai apa yang aku ade....

0 comments: