BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 4, 2008

kisah tak sempurna

so for today aku dah ade good mood nak share about myself...
my name...
mastura binti mohd ali
kawan2 mase kat 18 dulu panggil mas @ cicax...(lebih kepada penghinaan)
masa kat samttaj junior panggil aku kak as..
kat rumah formally known as dek as...
n for my sweet, beautiful and cute little nieces panggil aku che' de...(coz aku orang terengganu)
my life...
aku bukan nye kind of girly...
tah laaa
susah nak describe coz aku pun susah nak paham diri aku sendiri...
tapi 4 sure aku suka oren.....
red.....
pink....
tapi paling benci purplr and blue...
kind of moody...
tapi kadang2 boleh jadi kind hearted (yang melampau) sampai orang amek kesempatan...
unpredictable...
maybe that is the best word to describe me...
sometimes aku ni macam selekeh sket..means tak berapa pentingkan penampilan laa..
maybe coz my family sume jenis simple...
kalau nak kuat...
aku suke pakai t-shirt lee cooper(which somebody..hihi buy for me) warne grey...
suke shape die...
nice...
nampak trendy...
then jeans.. (x demand sangat..)
tudung (this 4 sure)
n kasut asadi active yang aku beli dengan harga 22.50(murah je)
tu la aku...
pastu yang wajib bag b.u.m
aku ni bukan memilih sangat...
barang murah ke...
mahal ke...
janji suite ngan taste aku,aku beli....
tapi kalau b.u.m mesti aku beli...
purse aku plak...lizard....smart gile...
haha.....
aku paling suka makan.....
suka sangat makan....
benda paling aku sayang....
my nec lattop....
yang aku beli mase sem 1...
even skarang slalu kene kutuk...
sebab bawak lattop yang berat and besar...(x de r besar ane pun)
n sbb lattop aku takde web cam...
aku peduli ape..tu je la kot pasal aku...
karang kalau aku rajin aku cerite lagi...
about my complicated love story...
haha....
need to sleep....
ngantuk...
zzzzzzzzzzz

0 comments: