BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 22, 2008

di ikmas

dah kat ikmas
yang internet pun susah...
tapi so far everythings turn out good...
aku hepi jugak la
coz prep maybe takde...(macam budak skool kan)
n aku pun dah dapat face reality...
yang aku nak just study (hahah)
waiting for my cahaya....
tah......
aku x dapat nak buke friendster for now...
pape pun just melalui email laaa
alah nothing important i bet
esok nak khitobah...
ape lagi nak citer eh?
ye r lame dah tak menulis kan.....
aku dapat membetulkan hatiku mungkin....
moge redha allah untuk aku dan untuk dia...
terus terang aku katakan...
bila hati aku terbuka...
aku telah bersedia....
benar atau tidak itu adalah masalah hati...
cume moga Redha Allah untuk semua...
moga Allah jauhkan maksiat hati dariku.....
moge aku berjaya dalam mencari ketenangan....
dengan redha pada semua nya....
Insya Allah.....

0 comments: