BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 12, 2009

ujian

kini aku dihadapkan lagi dengan ujian..
perjuangan memang perit..tambahan bila fitnah melanda..adakah di sini akhirnya impian aku..impian aku untuk berkongsi..baru sekejap aku tersenyum mendung hadir kembali..kini aku cuma mampu berharap mentari kan muncul semula membawa pelangi nan indah untuk mengganti mendung yang kian pekat berarak ini..
Ya Allah, hanya padamu aku berharap bila aku kehilangan kekuatan, sokongan dan ketabahan...hancur luluh hati ini bila orang yang paling kita cintai akhirnya hilang kepercayaan kepada kita..ya memang aku bersalah..walau apapun matlamat ku ia tetap tak menghalalkan cara..

Ya Allah mungkin ini balasan yang kau berikan, kerana dalam usaha aku untuk menggapai impian ku aku terlanjur melakukan khilaf..
Tapi ya Allah, bantulah aku, jangan kau padamkan terus perjuangan ini dariku..aku mohon dengan sangat..

0 comments: