BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 7, 2008

satu cerite

assalamualaikum....
hari nie nak cerite sket...
pengalamanku semalam
lame dah x tulis kat sini...
erm....
yesterday..
aku pegi jalan2 kat town
kuching
which people here call 'pasar'
i'm not going to babling bout dat
tapi experience yang aku dapat on da way balek...
erm....
how to start...
well maybe i should tell you dat kitowang ni fly
(dunnow why this word still exist in college)
kuar without permission...
n balik...
kitowang naek van (which is the only transport we have)
kene charge 4 ringgit...
dat;s not da point...
story started like this...
mase aku kat dalam van tu..
adela sorang mamat ni naek van ngan kitowang
tengah2 jalan.....
die boleh muntah dalam van...
mule2 ade gak rasa kesian...
tapi masalahnya mamat tu bau memang masam gile...
sampai aku pun nak muntah.....
dah r duduk sebelah aku...
die muntah kat tingkap..
so habis muntah die kene tingkap semua...
masam gile bau...
pastu baru aku tau yang mamat tu mabuk...
rase nak sepak je dari van..
tapi aku yang ayu dan muslimah ni(hihi perasan) x leh la...
worst betul
driver tu then swoh die keluar...
tu je nak citer
tapi memang bad experience sangat....huhu

0 comments: