BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 12, 2008

Kursus kader dakwah...PLS 10-12/12/2008





bismillahirahmanirrahim...



feel free to write...



aku rase cam best je hari ni...



erm...camne nak start eh...ok la...



pertemuan yang x dirancang...



btol la tu...



aku wat keputusan nak pergi kursus ni last minute...



kire unplanning la..



tu r..orang kate Allah dah takdirkan kat situ tempat kite..



Alhamdulillah...



ok la...



firt things...



orang pertame aku jumpe kat sini(selain bebudak ikmas la) is Kak Maria..



macam ayat2 cinta kan..



hihi...



ukhwah ni terbina bile mane kitowang ni tersesat kat PLS..(padahal selalu pegi PlS-i don't know how diz happen??)



perancangan ilahi untuk menemukan kitowang..



so waktu ni kak maria yang tolong kitowang..



so, 1st impression la kan, kak maria ni..



-nice(really helped us a lot)



-cute with that speck



-simple



-really down to earth..



kire kak maria ni lansung takde sindrom "i'm the fesi here"



aku siyes respect la ngan kak maria ni..



so bermule la kursus kitowang...



bebudak IKMAS yang pegi,



-aku



-mezy



-ana



-natrah



-kipli



-pendy



-mazrol



-azhar

banyak ilmu aku dapat mase kursus ni...

seriously aku betol2 jatuh cinta ngan perjuangan ni..

aku x pandai la nak wat ayat bunge2 ni..

tapi aku boleh cakap bende ni sume memang touching la...

aku nak kongsi tapi x pandai la...

tapi x pe..aku akan cube wat summary ringkas sume bende kitowang blaja after ni..

nak wat research sket dulu...

sambung lagi citer la...

ni ketua fesi kitorang...
aku respect sangat ketua fesi kitowang..

erm...he know lots of thing tapi die very down 2 earth la..

humble habis...

tapi aku x barape ingat name die..

coz aku memang problem nak mengingat name2 ni (lagi2 men)

sambung lagi...

even kursus ni banyak bebudak sekolah...

ade f.6,f.4,f.3

tapi fikiran aku btol2 berkembang..

n aku rase macam back 2 school time..

seriously i lost my maturity(wujud ke pkataan ni?)

haha...

those boys n girls full ngan joy n so energetic..

aku rase penat sampai sekarang ni...

tapi ape pun aku realise betape bestnye dulu..

n sume xtvt even LDK betol2 bagi ilmu ni...

sebab biasenye kalau aku pg krsus, LDK ni macam nak penuhkan xtvt je..

but diz time, i do get something from that..

x larat nak citer banyak...

ni gambar2 time last day...(really love seeing the smile in their face)

0 comments: